Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2017 20:20 - Welcome to the Jungle!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2414 Коментари: 21 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Обичам вкъщи да имам зелени растения и най-вече палми. Все още са малко, ала съм си наумила да направя джунгла – отвсякъде да се подава зеленина. Дори на таваните ще пусна пълзящи растения по дървени рамки.

Тук ще ви покажа наличните ми растения към момента. Куча Тали изключително много настояваше да ми позира, не можах да й откажа, както е видно от фотографиите.

Мини джунгла в перспектива.
И никой да се не плаши, ако изсред джунглата изскочи някоя…Тарзанка! А пък който го е страх от Тарзанки, да стои далеч от джунглата! Който не се страхува, може да рискува и да се разкърши с Аксел и Слаш!
За много енергична и вдъхновяваща нова седмица, изпълнена със свежест и радостни моменти!

image

image

image

image

image

image

image

image

image   image

image

 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Хихи, и скакауец .. ;)))
01.05.2017 22:58
Хихи, и скакауец .. ;)))
цитирай
2. vesever - Закс, и ти ли владееш пернишкото ...
01.05.2017 23:08
Закс, и ти ли владееш пернишкото "л" :))
Колегите в университета смятаха, че имам дефект в говора, заради това "л", а то си ми е вродено, както на всички от моя край, но пост фактум се отучих от него :))

Скакауец, значи? Като оставя прозореца в кухнята отворен, понякога влизат скакалчета, щурчета, а днес и едно малко гущерче ни изненада - все надничат през прозореца и който се осмели, влиза :))

цитирай
3. zax - А този направо вика "ето ме...
01.05.2017 23:14
А този направо вика "ето ме"
:))
цитирай
4. vesever - Може да се е вмъкнал, ала не го виждам ...
01.05.2017 23:19
Може да се е вмъкнал, ала не го виждам тук. Обичайно им давам по малко парченце мек хляб, да си хапнат, надупчват го като решето, похапват много деликатно и сетне ги изпращам по живо, по здраво :))
цитирай
5. donchevav - Имаш чудесна колекция от стайни ...
01.05.2017 23:25
Имаш чудесна колекция от стайни растения, Веси! Остава да им пожелаем буен екваториален растеж и по-малко внимание от куча Тали и сие, не че играта на Тарзанки в тази мини джунгла не е интересна - и за кучета, и за хора:))))
Поздрави!
цитирай
6. vesever - Вени, благодаря ти :)Още са мл...
01.05.2017 23:36
Вени, благодаря ти :)
Още са млади, имат много да растат...вземам им витамини от време на време...надявам се да се развиват добре.
Преди време бях ги изнесла пред вкъщи и минали едни козички и ми опасли две от палмите...но после пак израснаха :))
А идеята да ви ги покажа ми хрумна един ден, когато ги почиствах и пропълзявах сред тях...видях се като Тарзанка и реших да направя този пост:))
А ако ти кажа куча как играе на Тарзанка...не е за разправяне. На два пъти я заварвам да си заравя парче хляб в някоя от саксиите :))))


цитирай
7. vesever - Ахаха, Закс, ти вероятно имаш ...
01.05.2017 23:44
Ахаха, Закс, ти вероятно имаш предвид, че аз съм скакауецът? :))
Има резон, с тази зелена рокля...))
цитирай
8. rosiela - Много уют и красота
02.05.2017 04:48
си създала.
цитирай
9. vesever - Роси, на мен ми се вижда малко. Пр...
02.05.2017 09:33
Роси, на мен ми се вижда малко. Представи си отвсякъде да се подава зеленина, а не само на "островчета"...
цитирай
10. paciencia - Привет, Веси!
02.05.2017 09:33
С обич и грижи си отглеждаш цветята. Много красота! И едно саморасляче цъфнало сред саксиите на последната снимка:) Чудесен майски ден ти желая, Веси!
цитирай
11. vesever - Васинка, благодаря ти!Самор...
02.05.2017 09:51
Васинка, благодаря ти!
Самораслячето обича да дивее, а днес може да потанцува с мотиката в градината - прекрасен слънчев ден е - планината отрано е обвита в мъгла - някаква мистика!
цитирай
12. hloris - Веси,благородно завидях в интерес на истината!
02.05.2017 10:59
Цветята са внесли толкова уют в къщата ти.
Дерзай,аз съм много зле в интерес на истината със стайните растения.Не ми се занимава...достатъчна ми е градината през трите сезона,а и нямам такива площи.
Виж,имам една неостъклена голяма тераса,която бих направила на зимна градина,но първо трябва да си намеря мъж,който да обича цветята,и да ми помага-майтапя се естествено! ;)))

Тарзанката е прекрасна! :)
Много е фотогенична...гледана жена;))))
цитирай
13. vesever - Тони, хич недей да се майтапиш, ами ...
02.05.2017 11:48
Тони, хич недей да се майтапиш, ами действай по въпроса ;)
То и аз се "майтапех" маса време, и накрая...:))
И на мен са ми по-трудни стайните растения, всяко иска своето, едно иска повече светлина, друго повече вода, трето пък не обича много вода, и докато се свикне кое какво иска...жалко, че не можеха да говорят :))
Терасата е супер идея, аз съм се замисляла дали да не сложим остъкляване на верандата, да може да се ползва и през зимата, дори може в стая да се превърне..на даден етап би могло...
Искам и лятна кухня, но не може всичко наведнъж :))
Благодаря ти :)

цитирай
14. krassko - Настина си направила малка джунгла:)
02.05.2017 12:36
А днес имаме нова "радост", след "читанката" вчера, сега "Диалози".
Вече не думи, а цели изрази трябва да се учат. Но много вдигнаха темпото - по два урока на ден. Много натоварващо е. Този курс е за хора които са живели поне две - три години в САЩ. И основното на което ни учат е как да разговаряме граматически правилно, но не пропускат и специфичните изрази от улицата. Мъка и забавление - това е :)
цитирай
15. vesever - http://www.dict.cc/ http://www.multitran.ru/
02.05.2017 13:18
Краси, така е, учението има и положителна, и отрицателна страна. Положителната е крайното удовлетворение, а отрицателната - тежките усилия.
Но се свиква и почва да ти харесва :))
Мога да ти предложа два много добри речника, които ползвам.
http://www.dict/ - аз ползвам немско-английска и английскo-немска версия, изключително добра, всякакви термини намирам, има и опция за избор на езици, има и българска, но е много по-бедна откъм термини. Но пък всичко от разговорния език се намира. И другият е http://www.multitran/. Няма българска версия, но можеш от английски на руски и обратно да намираш много полезни думи и изрази. Давам ти линковете в заглавието, ако искаш преслушай ги, вярвам, че ще останеш доволен.
цитирай
16. to4icata111 - Много ти е уютно, чистичко и зелено, Веси!
02.05.2017 17:41
Приветствам идеята ти да превърнеш домът си в "джунгла". :) И животинки си имаш и славейчета около теб, така че смело напред! :) Харесва ми!
цитирай
17. vesever - Крис, представям си следната гл...
02.05.2017 18:13
Крис, представям си следната гледка: когато имам лятна кухня, отпред ще е изяло остъклена с големи прозорци, които да могат да се дръпват настрани и реално да отпада преградата между кухнята и градината ми. Ще се намирам директно в градинката, което увеличава усещането за джунгла :))
Сегашните ми прозорци дори да ги отворя, не са достатъчно големи, за да се премахне "преградата" ....
А славейчетата и другите птичета, както обичат да надничат през прозорците ми, тогава ще могат да влизат, ако свикнат с мен, и да ми пеят, докато готвя, а аз да им давам трохички :))
Представяш ли си идилията!
цитирай
18. krassko - Благодаря, Весе, ще си ги запиша,
03.05.2017 13:31
Но темпото с което ни преподават в момента е убийствено.
По два урока сутрин и през нощта ги повтарят,
но по различен начин с други примери, което си е нов урок.
И наистина става все по интересно. Вече ни учат не само на езика,
но и да бъдем вежливи, търпеливи, а не глупави, ревниви и тн.-
с бисери от рода на:
Mind your manners; Its time to face the music
и любимото ми: Stop being a couch potato!
"Cтига си мързелувал" е специфичен американски израз и едва ли си го срещала.
Както виждаш забавлението е пълно.
цитирай
19. vesever - Coach potato не съм го срещала в д...
03.05.2017 16:24
Coach potato не съм го срещала в действителност, а и жаргонът се мени с много бързи темпове...аз нали свикнах с техниката, понякога се хващам, че говоря смахнато - забравям разговорния език ))
Шегувам се, не че го забравям, но има елементарни изрази, които съм учила в подготвителен клас, а ми се губят и маса време се чудя, докато се сетя....
Но да, забавно и приятно е да владееш чужд език!
цитирай
20. krassko - Вече наистина се забавлявам с нещата които научавам
03.05.2017 21:36
Coach potato = Lazy peron
Coach = Sofa а целият израз е:
Stop being a couch potato! Turn off the TV and go get some exercise.
Това е "лекарството" за хора които се търкалят по цял ден на дивана пред телевизора вместо да спортуват поне малко .
Езикът се развива непрекъснато, но не забравяй, че уроците са от Чикаго.
Друго си е когато учителката всеки ден е по улиците,
а в петък сигурно и в баровете надзърта. ха ха ха
За "диалозите" доведе една американка за която каза,
че и тя не и разбира всичко понякога.
Но английският си е отчайващ език.
На представянето на трейлъра преди два дни
така отговориха на въпросите на журналистите,
че не се разбра един от джедаите ли е оцелял или няколко.
Като гледаме филма ще разберем :)
цитирай
21. vesever - Вярно е, че американският англи...
04.05.2017 11:37
Вярно е, че американският английски е по-шантав, аз съм свикнала с английския английски...
Но е забавно да учиш и жаргон, и разновидности, каквито ви предлагат...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4066811
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол